Manažer - zprávy z managementu

Dokáže vaše firma obstát v dnešní době?

Časy jsou krušné a podmínky proměnlivé a nestálé, jak hlásají články. Lídři čelí výzvě přizpůsobit se náhlým změnám,  jsou nuceni utvářet stále promyšlenější…

Tomáš Bušek, výkonný ředitel Towers Consulting, s.r.o.

Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím…

Richard Páleník

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…

RNDr. Jaroslav Jochman

Rizika a příležitosti v s.r.o.

Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován…

Princ William jde příkladem v otcovské dovolené

Dnešní noviny i všechna ostatní média jsou plná zpráv o narození syna…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)

Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah…

Každé "ne" vás posune dál

Odmítnutí je bezpochyby nepříjemná záležitost. Všichni se proto…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…

Lekce z networkingu pro stydlivé

Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete…

Jak vytěžit maximum z velkých konferencí

Velká formální setkání jsou vždy příležitostí k navázání nových kontaktů,…

Odhalte podnikavé inovátory ve svém týmu

Úspěšné organizace dokáží rozpoznat zaměstnance s vysokým potenciálem,…

Představení kvalifikace CIMA

CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) patří mezi…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi? Aneb rozdíl mezi pasivním a aktivním obchodem

Jak se tak pohybuji po těch českých podnikatelských vodách a procházím čím…

Výpis 781793 z celkem 1895