Manažer - zprávy z managementu

Jak propagovat eventy e-mailem

E-mail je silný nástroj, který může mít velký vliv na úspěch vámi pořádaných akcí. Článek proto přichází s několika tipy, jak jej využít pro propagaci. - Nešiřte…

5 chyb při žádání o reference

5 chyb při žádání o reference

Získávání referencí od klientů je často opomíjenou možností k rozvoji…

Prodejní techniky pro ženy

Prodejní techniky pro ženy

Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný…

Kniha jízd zrušena

Kniha jízd zrušena

Prezident Václav Klaus podepsal novelu zákona o správě daní a poplatků. Od…

10 věcí, které zákazník nechce slyšet

10 věcí, které zákazník nechce slyšet

Obchodníci často mluví se zákazníky jazykem, který je překvapuje, obtěžuje…

Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech

Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech

V těžkých ekonomických podmínkách dokáže řada firem přežít, jen málo firem…

5 chyb internetového marketingu

5 chyb internetového marketingu

Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám…

Američtí senioři začínají podnikat

Američtí senioři začínají podnikat

Američané starší 65 let začínají v současné sobě podnikat ve větším počtu,…

6 pravidel pro jednání s nespokojenými zákazníky

6 pravidel pro jednání s nespokojenými zákazníky

Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení…

Neprodávejte, řešte problém

Neprodávejte, řešte problém

V horších ekonomických časech hledají nakupující hodnotu. Obchodní…

Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o…

Manažeři BBC přišli o bonusy

Manažeři BBC přišli o bonusy

Deset nejvyšších manažerů britské BBC přišlo o své bonusy. Toto opatření…

Neprezentujte bez emocí

Neprezentujte bez emocí

Největší pravdy bývají jednoduché. Zde je jedna, kterou by měli znát…

Výpis 10671079 z celkem 1895