Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické poptávky na mikrosegmentální úrovni a propojení vzniku poptávky s…

Výhoda pro zaměstnance, nebo zaměstnavatele?

Výhoda pro zaměstnance, nebo zaměstnavatele?

Od doby, kdy se Internet stal součástí pracovišť se zaměstnavatelé obávají,…

Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si…

Pozor, mystifikace!

Pozor, mystifikace!

Co může být ještě horší než klasický spam? Nepochybně spam, který si z lidí…

Mobilní etika - že se vás netýká?

Mobilní etika - že se vás netýká?

Také už vás otravují všudypřítomné mobilní telefony? Jestliže ano, budete…

Manažeři v roli špiónů

Manažeři v roli špiónů

Není žádným tajemstvím, že mnoho zaměstnanců využívá firemní připojení k…

Diagnóza: Manažerský e-mailový mor

Diagnóza: Manažerský e-mailový mor

Britská počítačová společnost (BCS) provedla v nedávné době výzkum, jehož…

Úvod do etiky mobilní komunikace

Úvod do etiky mobilní komunikace

Mobilní telefon má dnes ve vyspělém světě téměř každý člověk, mobilní…

Spolupráce v praxi - Burson-Marsteller

Spolupráce v praxi - Burson-Marsteller

Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním…

Spam - zabiják Internetu aneb Jak to všechno začalo

Spam - zabiják Internetu aneb Jak to všechno začalo

Ti starší z nás, zvláště Američané, si pod pojmem spam možná vybaví kus…

Jednorázové mobily hledají své uživatele

Jednorázové mobily hledají své uživatele

Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové…

Pumpněte návštěvníky o informace

Pumpněte návštěvníky o informace

Bez ohledu na typ stránek, které provozujete, se vám hodí v podstatě dva…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…

Výpis 14961508 z celkem 1781