Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Co dělat v případě akvizice vašeho dodavatele softwaru pro CRM jinou firmou?

Co dělat, pokud je váš dodavatel softwarového řešení pro CRM koupen jinou společností? Důsledky mohou být katastrofální, ale ne vždy je tomu tak. Předně záleží na…

Lekce v elektronickém vzdělávání

Lekce v elektronickém vzdělávání

Na seznamu Fortune 1,000 (seznam tisíce nejúspěšnějších firem) je sice je…

Přechod na Windows XP: ano, či ne?

Přechod na Windows XP: ano, či ne?

V poslední době se objevila řada zpráv o společnosti Microsoft, ty se však…

E-learning: dosavadní vývoj a další perspektivy

E-learning: dosavadní vývoj a další perspektivy

E-learning je jedním z oborů, které se mohly začít plně rozvíjet teprve s…

Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

V poslední době se okolo pojmu správa znalostí vytváří zmatek. Média a…

Integrace strategií, struktur, procesů a projektů

Integrace strategií, struktur, procesů a projektů

Klasická teorie obchodního vývoje byla založena na čtyřech zásadách:…

Strategie ochrany soukromí - skrytý marketingový potenciál

Strategie ochrany soukromí - skrytý marketingový potenciál

Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…

Nový plán softwarových licencí společnosti Microsoft u firem propadl

Nový plán softwarových licencí společnosti Microsoft u firem propadl

V květnu loňského roku oznámila společnost Microsoft, že mění způsob plateb…

Nová pravidla hry: vztahy se zákazníky v Nové ekonomice

Nová pravidla hry: vztahy se zákazníky v Nové ekonomice

Pravidla trhu se změnila. Dříve se kladl důraz na marketing a získávání…

Online katalog - řešením jsou kvalitní data

Online katalog - řešením jsou kvalitní data

Online katalogy jsou často plné různého zboží, ale zákazníci se v nich…

Cesta k podniku budoucnosti

Cesta k podniku budoucnosti

Třebaže nedokážeme předvídat budoucnost, lze již nyní vypozorovat určité…

Úspěchy ve sféře internetového obchodu a jejich příčiny

Úspěchy ve sféře internetového obchodu a jejich příčiny

Neúspěch internetových společností nás poučil o tom, že některé vertikální…

Při získávání informací o zákaznících se vyplatí trpělivost

Při získávání informací o zákaznících se vyplatí trpělivost

Aby byl program CRM efektivní a aby mohla firma dobře sloužit svým…

Výpis 16391651 z celkem 1773