Manažer - zprávy z managementu

Jak zvládnout více věcí?

Odkládání povinností činilo řadě lidí problémy již v minulosti, v dnešní době internetu a sociálních sítí je to však ještě obtížnější. Jak tedy úspěšně bojovat s…

Kdy je porada zbytečná?

Začínáte týden pohledem do diáře zaplněného termíny porad? Pak je na čase…

Plnit úkoly neznamená být produktivní

Vysoce výkonní lidé rádi dokončují své úkoly a škrtají položky ve svých…

Opakování chyb je ztráta času

Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a…

Co dnes nemusíte dělat?

Máte příliš mnoho práce? Možná je to tím, že trávíte svůj čas nad věcmi,…

Co můžete zvládnout v deseti minutách?

Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí…

Největší zlozvyky řízení času

Každodenní život přináší mnoho složitých situací sám o sobě, a proto bychom…

Desatero spolehlivého plýtvání pracovním časem

1. Tvrdě pracujte na něčem nepodstatném Věnujte většinu svého pracovního…

Říkejte "NE!" bez výčitek

Time management je především o rozhodování, co dělat a co nedělat. Na to je…

Kde zbytečně ztrácíte čas?

Způsoby, jimiž se sami připravujeme o drahocenný čas, si často ani…

Odstraňte chaos z každodenní práce

Většina manažerů hledá stále nové způsoby, jak ušetřit čas, aby mohli plnit…

Jak přestat s odkládáním

Odkládání povinností patří k věčným bojům osobního i pracovního života. I…

Opravdu znáte své priority a věnujete se jim?

Chceme-li řídit svůj čas, musíme umět řídit sami sebe. Znamená to především…

Výpis 209221 z celkem 267