Když se snažíte pracovat a dotáhnout mnoho různých věcí, může pro vás být těžké udržet si ve svých záležitostech pořádek. Abyste toho dosáhli, ujistěte se, že…
Time management je problematika sobě vlastní. Mnozí z nás by v práci měli…
Prokrastinace je jedním z nejčastějších důvodů, proč lidé nedokáží plně…
Ve firmách každoročně dochází ke značným ztrátám na produktivitě, které…
V předchozím článku jsme přinesli několik tipů, jak řešit prokrastinaci. V …
Celá řada profesí má čas od času období, kdy je nutné trávit v práci více…
Všichni to děláme. Odmítáme začínat s tím, do čeho se nám nechce. Raději si…
Prokrastinace, neboli chorobné odkládání povinností na později, je něco…
Opravdu se nám daří mít vše hotovo? Vůbec ne. Zastavte proto aktivity,…
E-mail dnes používá v práci téměř každý. S tím, jak jej používáme, pak…
S prokrastinací neboli chronickým odkládáním se nejčastěji potýkáme v…
Chodíte ráno do práce, aniž byste měli jasno, co budete ten den vlastně…
Jsme zvyklí chovat se spíše reaktivně. Příkladem může být zvyk neustále…