Manažer - zprávy z managementu

Prezentace pro lhostejné publikum (2/2): Další tipy

V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak můžeme motivovat posluchače, kteří byli původně bez zájmu. Klíčové je naladit se na jejich úroveň energie a zájmu, a tím…

Je váš brainstorming vůbec k něčemu?

Brainstorming se používá, když potřebujete vygenerovat co nejvíce nápadů.…

Prezentace pro lhostejné publikum (1/2): Začněte zvolna a pak to rozjeďte

Kdo by chtěl prezentovat před publikem, které o danou věc nemá zájem. O tom…

Udělejte svou příští prezentaci zajímavou a neobvyklou

Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se…

Získávání nových zakázek (2/2): Nové strategie

V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o…

Hledáte práci? Poděkujte, ale nebuďte vlezlí

Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se…

Získávání nových zakázek (1/2): Antická moudrost

Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat…

Naučte se umění vyjednávat

S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v …

Důvěryhodnost není jen o tom, že nelžete…

Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…

Umíte se chovat na poradě?

Porady nepatří k nejoblíbenějším pracovním činnostem. To však neznamená, že…

Vánoční networking krok za krokem

Začíná období firemních vánočních večírků, které je plné příležitostí, jak…

Dobrý spíkr není hluchý ani slepý

Spíkři chtějí, aby je lidé poslouchali a tleskali jim, když domluví. To…

Jan Táborský, Jazykové centrum Correct

Firemní e-mail: Dobrá vizitka, nebo ostuda?

Za život napíšeme tisíce e-mailů. Mnohé stvoříme s lehkostí, bez váhání a…

Výpis 144156 z celkem 440