V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak můžeme motivovat posluchače, kteří byli původně bez zájmu. Klíčové je naladit se na jejich úroveň energie a zájmu, a tím…
Brainstorming se používá, když potřebujete vygenerovat co nejvíce nápadů.…
Kdo by chtěl prezentovat před publikem, které o danou věc nemá zájem. O tom…
Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se…
V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o…
Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se…
Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat…
S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v …
Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…
Porady nepatří k nejoblíbenějším pracovním činnostem. To však neznamená, že…
Začíná období firemních vánočních večírků, které je plné příležitostí, jak…
Spíkři chtějí, aby je lidé poslouchali a tleskali jim, když domluví. To…
Za život napíšeme tisíce e-mailů. Mnohé stvoříme s lehkostí, bez váhání a…