Manažer - zprávy z managementu

Důvěra základem komunikace

Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být především důvěryhodný. Od chvíle, kdy zašlete do firmy svůj životopis…

Virtuální firmy stojí na kvalitních lidech

Virtuální firmy stojí na kvalitních lidech

Z americké Kalifornie přichází nový trend virtuálních farmaceutických…

Jak si udržet finanční odborníky

Jak si udržet finanční odborníky

Zkušení profesionálové v oblasti finančnictví mají na trhu práce mnoho…

Prezentace: Znáte své publikum?

Prezentace: Znáte své publikum?

Příprava na prezentaci je stejně důležitá jako prezentace samotná. Článek…

Time management klíčem k úspěšným obchodům

Time management klíčem k úspěšným obchodům

Úspěšnost obchodníků závisí na tom, jak si dokáží organizovat svůj čas.…

Když zakladatel musí jít

Když zakladatel musí jít

Zakladatelé firem většinou v určité fázi předávají svou ředitelskou…

Základní principy inovací

Základní principy inovací

Proces pokračujících inovací v sobě skrývá mnoho součástí, které jsou ve…

Z průměru na výsluní

Z průměru na výsluní

Článek shrnuje sedm principů, jak změnit váš byznys z průměrného na skvělý.…

Má vaše porada smysl?

Má vaše porada smysl?

Trocha přípravy může změnit vaše neefektivní a nudné porady v užitečné…

Než začnete s obchodním plánem

Než začnete s obchodním plánem

Než začnete psát svůj obchodní plán, měli byste věnovat čas určitému…

Spolupráce je stále jednodušší

Spolupráce je stále jednodušší

Moderní komunikační nástroje usnadňují firmám sdílení informací a…

Rovnováha na vůdcovské židli

Rovnováha na vůdcovské židli

Hromadící se požadavky a nedostatek času stále více ochromují vůdce.…

Zadarmo ani konzultant nehrabe

Zadarmo ani konzultant nehrabe

Konzultant je člověk, který nabízí profesionální rady nebo služby za určitý…

Výpis 833845 z celkem 958