Jde například o to, jak snadná je instalace a nastavení aplikace, zda má program možnost přístupu k intranetu a internetu. Důležitá je samozřejmě hodnota obsažených informací, jestli scénáře, simulace a cvičení odpovídají reálným pracovním problémům či jak program koresponduje s charakterem zamýšleného publika. Multimediální vzdělávání nelze hodnotit stejným způsobem jako hry – oba typy softwaru se obvykle liší v účelu, zaměření, požadovaných výsledcích, míře soutěživosti, požadavcích na realističnost grafiky a uživatelské rozhraní.
Při volbě vhodného multimediálního vzdělávacího produktu je třeba vzít v úvahu nejen způsob a snadnost instalace, ale také obsah - kvalitu, množství a přesnost informací, použité instruktážní principy, metody motivace, způsoby hodnocení, rozvoj tvořivosti. Svoji roli hrají i estetická hlediska, interaktivita a použitý jazyk (tón) kurzu. Studentovy výsledky by měly být zaznamenatelné a dostupné v tištěné podobě. Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher