Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Práce z domova: Čtyři zásady vyvážení osobního života a práce z home office

Alespoň částečná práce z domova se v řadě oborů po pandemii stala víceméně standardem. Stále má však…

Vedete vícegenerační tým? Máme pro vás čtyři tipy

Jste manažerem týmu, jehož někteří členové patří k mladší generaci a jiní naopak ke starší?…

Fráze, které by si měl každý manažer odpustit

Vedení lidí sestává z 90% z mezilidské komunikace. I když tvrdé dovednosti, zkušenosti a znalost…

Opravdu to funguje: Čtyři techniky, které vám pomohou toho za den stihnou víc

Tápete v tom, jak ještě můžete zvýšit svoji produktivitu? Zdá se vám, že v práci nebo i v osobním…

Pět tipů, jak si udržet chladnou hlavu i během krizových nebo vyhrocených situací

Skutečné kvality manažera se poznají až ve chvíli, kdy on i jeho tým musí čelit nějaké vyhrocené či…

Šest tipů, jak pomocí řeči těla působit jako sebevědomý lídr

Fakt, že většina komunikace mezi lidmi probíhá na neverbální (a tedy často podvědomé) úrovni, je už…

Jak se v pěti krocích poučit z neúspěchu: Technika, kterou využijí jak manažeři, tak i jejich podřízení

„Cesta k úspěchu je lemovaná dílčími neúspěchy.“ Podobné citáty zaznívají v seberozvojových textech…

Nastartujte svoji produktivitu: 4 tipy, jak využívat krátké pauzy v práci

Už nějakou dobu se ví, že pracovat řadu hodin v kuse bez jakékoliv pauzy je kontraproduktivní. Mozek…

Jak definovat týmové cíle tak, aby k něčemu opravdu byly (a nezůstaly jen na papíře)

Každý manažer by měl vědět, že bez jasně definované vize a cílů pro jednotlivce i celý tým nemohou…

Výpis 280288 z celkem 6528