Pracovní týmy se často potýkají s problémem, kdy každý chce kontrolovat činnost ostatních. Vůdcem…
Manažeři dělí své zaměstnance různě. Někteří rozlišují introverty a extroverty, jiné zajímá, jak…
Téměř každý manažer se někdy ocitl v situaci, kdy musel zorganizovat poradu na poslední chvíli.…
Některé průzkumy ukazují, že pro mnoho amerických zaměstnanců, kteří mají už tak méně volna než lidé…
Brazilský byznysmen a autor publikace The Seven-Day Weekend Ricardo Semler má neortodoxní přístup k…
Důležitou součástí produktivity práce je doba, kterou si v rámci dne zvolíme pro výkon určitých…
Firmy mají mnohdy dobré nápady, ale nedokáží je realizovat. Problém přitom nespočívá v jejich…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na další!? Pokud ano, nelze…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají Internet a elektronickou poštu.…