Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Manažerské chyby v komunikaci

Řešení problémů často ztroskotá na komunikaci mezi jednotlivými aktéry. Většina manažerů o sobě s…

Jak si získat důvěru na dálku

Práce na dálku je stále běžnější. Přináší nesporné výhody pro zaměstnavatele i zaměstnance, ale má i…

Test: Jste závislí na práci?

Workoholismus je závislost jako každá jiná, a tudíž je velmi nebezpečný. V dnešní době globalizace a…

Lekce emoční inteligence pro řešení konfliktů

Míra naší schopnosti řešit konflikty rozhoduje o tom, jak moc nám druzí lidé budou důvěřovat, jak…

Chcete, aby vaši lidé více komunikovali? Mlčte a začněte poslouchat

Žádný manažer otevřeně nepřizná, že v jeho týmu nebo firmě není prostor pro otevřené sdílení…

7 chyb slabých lídrů

Patříte k zaměstnancům s největším přínosem pro vaši firmu. Daří se vám získávat nové klienty nebo…

Změna organizační struktury: Soustřeďte se na integraci

Jak poznáte organizaci, která je dobře navržena? Pozná se to na tom, že v ní strategické cíle…

Typologie náročných zaměstnanců

I když si lidi do svého týmu vybíráte sami a pečlivě, po čase zjistíte, že určité charaktery se…

Mýty o managementu, kterým patrně věříte i vy

Jaké jsou nejrozšířenější mýty o manažerech? Podívejme se na to, co se často tvrdí a přitom to vůbec…

Výpis 613621 z celkem 1622