Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování kritické zpětné vazby.…
V minulém článku, který vycházel z materiálu uveřejněného na webu mckinsey.com, jsme se zabývali…
Když nastavujete a hodnotíte výkonnostní cíle jednotlivých zaměstnanců, řekněte jim, co tyto cíle…
Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je potřeba jim hrát na ego a…
Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než…
Je finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? Jestli existuje…
Chci víc peněz. S touto žádostí za vámi může přijít zaměstnanec s nadprůměrnými výkony, stejně tak…
Zaměstnanci se sice většinou dokáží motivovat sami, manažeři je však bohužel často o motivaci brzy…
Efektivní manažeři nemají daleko od slov k činům. Když narazí na dobrý nápad, rychle jej uskuteční a…