Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak si neříkat o zvýšení platu

Žádat o zvýšení platu je stresující, ať už je vaše role ve firmě jakákoli. Nejen řadoví pracovníci,…

Jak (ne)vést hodnoticí pohovory

Pravidelné pohovory se zaměstnanci o jejich výkonnosti a další kariéře nepatří k nejoblíbenějším…

Uznávání a odměňování: Inspirace z behaviorální ekonomie

Jaké principy behaviorální ekonomie bychom měli znát, abychom pochopili lidské chování ve vztahu k…

10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center. Britský portál Call Centre…

Jak si udržet nejlepší obchodníky?

Dobří obchodníci očekávají stále nové a nové výzvy. Zároveň chtějí i dostatečné uznání a respekt.…

Kritizovat nebo chválit? Důležité je obojí!

Říká se, že manažeři by se měli zaměřit na napravování chyb nových lidí a chválení zaměstnanců,…

10 kroků k žádosti o vyšší pozici a plat

Již nějakou dobu cítíte, že jste ve své kariéře dospěli do bodu, kdy byste měli požádat o zvýšení…

Využijte negativní zpětnou vazbu jako kariérní výhodu

Přijímat negativní zpětnou vazbu je náročné bez ohledu na to, jak vysoko jsme již postoupili ve své…

Jak podpořit loajalitu zaměstnanců

Než se z dobrého zaměstnance stane člověk loajální vůči svému nadřízenému, obvykle sám sobě položí…

Výpis 208216 z celkem 492