V ideálním světě by zaměstnanci měli být spokojení, motivovaní a produktivní. Návod portálu …
Řídit kreativní zaměstnance není jako řídit zaměstnance na výrobní lince, kde je jakákoli kreativita…
Práce obchodníka zahrnuje častá odmítání, selhání a frustrace. Manažeři obchodních týmů by proto…
Negativní zpětnou vazbu je třeba předávat tak, aby kritizovaný zaměstnanec neztratil motivaci do…
Když manažeři obchodních týmů přemýšlejí o motivaci svých lidí, většinou je automaticky napadnou…
Připomenutí základních principů poskytování zpětné vazby není nikdy dost. Rozhlédněte se kolem sebe…
Již samotná představa pravidelného hodnocení výkonnosti zaměstnanců vyvolává u mnohých manažerů…
Manažeři často namítají, že nemají dostatek času na projevy uznání svým podřízeným. Ukázat…
Ve většině společností platí, že 80 % výstupů vytváří pouhých 20 % zaměstnanců. A přestože manažeři…