Nízký výkon a málo zanícení zaměstnanci se ve firmě rozšíří rychleji než zanícení. Nezájem způsobuje…
Stále více firem využívá kreativní přístup ke stimulujícím aktivitám, které poskytují svým lidem na…
Pro motivaci svých zaměstnanců by zaměstnavatelé měli poskytovat zajímavou práci, realistické cíle,…
Nejvýkonnější firmy světa platí svým zaměstnancům v průměru o 5 procent méně než ostatní. Vyplývá to…
Zajímavá a podnětná práce motivuje většinu manažerů více než prémie za výkonnost, bonusy v hotovosti…
Snahy zaměstnavatelů o udržení zaměstnanců by se neměly zaměřovat jen na přidávání peněz. Výzkum…
Zaměstnanci by více než zvýšení platu uvítali občasné poděkování za dobrou práci. Ukázal to alespoň…
Základem úspěšné motivace zaměstnanců je povědomí o tom, koho chcete motivovat a co je pro tyto…
Pokud chcete, aby vaše firma dobře prosperovala, měli byste být připraveni na to, poskytnout ty…