Aby firmy obstály v konkurenci, byly nuceny snížit stavy a outsourcovat některé činnosti. Mnoho…
Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým…
Dosud bylo zvykem okolo tohoto tématu chodit po špičkách nebo jej považovat za vhodné leda tak pro…
Jedním z charakterových rysů snad každého úspěšného manažera je chuť stále se vyvíjet a být lepší…
Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu. Toho se dá doc&…
V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází správa podnikového obsahu.…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí na šéfovo pozvání na…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…