Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co dělá úspěšné lidi úspěšnými

Nepotřebujeme, aby nám někdo říkal, že jsme dobří a že máme určitou hodnotu. Spolehněte se na svou…

Firmám i zaměstnancům svědčí věkově různorodé týmy

Prospěšné působení mezi generacemi může posílit reverzní či oboustranný mentoring Podle nedávného…

Vyjednávání v napjatých situacích (1/2): Příklad z farmaceutického průmyslu

Při vyjednávání je nutné dvakrát přemýšlet před tím, než se rozhodnete pro tu nejméně špatnou…

Chcete si vydělávat psaním blogu?

Blogování přináší naplnění, a přitom vám zároveň může vydělat peníze. Dnes je však dostupná spousta…

Jak zvýšit produktivitu firmy zmapováním zákaznické cesty

Změřit produktivitu firmy správně je zásadní. Může to být překvapivé, ale produktivita celé firmy se…

Sociální média (2/2): Začněme využívat kolektivní inteligenci

V předchozím článku jsme viděli, že společnosti poskytující sociální sítě se mohou stát…

Sociální média (1/2): Brání rozmanitosti?

Je zřejmé, že některé monopolní platformy jsou nezbytné. Stačí, abychom se zajistili, aby sociální…

Adaptabilní leadership: Udržte svou společnost naživu (1/2)

Chtějte nalézt poučení a ne vinu. Selhání musíte vidět jako proces. To je to první, co potřebujete,…

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?

I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.

Výpis 127135 z celkem 802