Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat

Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší…

Průzkum trhu: Na co se dá použít

S novými technologiemi najednou existuje mnoho způsobů, jak zjistit, co by vaše firma měla udělat,…

Strategické plánování nebo objevování? (2/2) Volte obě cesty

V předchozím článku jsme viděli, že plánování bývalo skutečným základem každé strategie. V minulosti…

Strategické plánování nebo objevování? (1/2)

Tradiční management dost lpí na svolávání každoroční konference, která je věnována strategickému…

Připravte se na další učení (2/2): Jak na to

V předchozím článku jsme se dozvěděli, co nás blokuje a co brání naší schopnosti se učit. Připravte…

Připravte se na další učení (1/2): Pozor na to, co vás blokuje

Chcete-li se zorientovat v nejistotě, kterou vyvolávají všudypřítomné disruptivní změny, musíte být…

Uznávaný britský profesor managementu přednášel na Pražské mezinárodní manažerské škole

David Weir, uznávaný profesor v oboru Interculture Management na York Business School, bývalý děkan…

Jak řešit pracovní úzkosti

Pomozte svým lidem stát se odolnějšími a přizpůsobivějšími. Pomozte jim udržet si schopnost…

Jak technologie vedou ke zvýšení nerovnosti v příjmech? (2/2)

Příjmové nerovnosti jsou do jisté míry poháněny nerovnostmi mezi firmami. V současné době narůstá…

Výpis 145153 z celkem 802