Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší…
S novými technologiemi najednou existuje mnoho způsobů, jak zjistit, co by vaše firma měla udělat,…
V předchozím článku jsme viděli, že plánování bývalo skutečným základem každé strategie. V minulosti…
Tradiční management dost lpí na svolávání každoroční konference, která je věnována strategickému…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, co nás blokuje a co brání naší schopnosti se učit. Připravte…
Chcete-li se zorientovat v nejistotě, kterou vyvolávají všudypřítomné disruptivní změny, musíte být…
David Weir, uznávaný profesor v oboru Interculture Management na York Business School, bývalý děkan…
Pomozte svým lidem stát se odolnějšími a přizpůsobivějšími. Pomozte jim udržet si schopnost…
Příjmové nerovnosti jsou do jisté míry poháněny nerovnostmi mezi firmami. V současné době narůstá…