Pracovní prostředí v organizacích bude muset být agilnější, flexibilnější a více podnikatelské. Krok…
Když se zamyslíte nad emocemi svých posluchačů, bude pro vás jednodušší ukázat, že jste zranitelní.…
Když se v týmu objevují pomluvy a obviňování, přináší to mnoho rizik. Dobří lidé zpravidla tým brzy…
Je naprosto jasné, že byste neměli pokrýt celý svůj web reklamami. Čtenáře reklamy vesměs vůbec…
Britští šéfové firem investují do vztahů s akcionáři i s představenstvem hodně energie. Starají se o…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak důležité je, aby každá funkční jednotka ve firmě měla…
Data cennější zlata. Kdo s nimi umí lépe pracovat, vítězí. Neexistuje obor, který by digitální…
Dobré nápady by neměly přicházet vniveč. Vyvarujte se proto všeho, co by mohlo vytvářet dojem, že…
Musí každá část firmy na ten samý poznatek přicházet sama? Na to nemůže být čas. Organizace…