Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zkušenost uživatele - část většího celku

Konzultanti dávají do stejného pytle Customer Experience Management management zkušenosti zákazníka…

Testujte své klienty

Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu…

Osobní pracovní kontakt je nenahraditelný

Autor analyzoval výkonnostní data u několika tisíců projektů do hloubky deseti let až k počátku…

10 tipů v oblasti managementu času pro prezentující

Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá…

Jde přece hlavně o zákazníka!

Vysílání protichůdných signálů zákazníkům je poslední dobou příliš běžnou praxí. Často firmy…

Můžeme něco pochytit z televize?

Z televize se můžeme přiučit překvapivě konstruktivním a užitečným taktikám pro udržení pozornosti…

Zásady prezentací ve výuce

Odborníci hovoří o vytváření prezentací, které pobaví a budou motivovat a zároveň upozorňují, že…

Nevyužíváme plný potenciál BI

Od roku 1964, kdy výzkumník M. S. Scott Morton přišel s termínem podpůrný rozhodovací systém, se…

Pryč s nudnými prezentacemi!

Sedíte a stále nemůžete najít pohodlnou pozici. Člověk, který hovoří, nedokáže odpoutat vaši…

Výpis 460468 z celkem 802