Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu…
Autor analyzoval výkonnostní data u několika tisíců projektů do hloubky deseti let až k počátku…
Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá…
Vysílání protichůdných signálů zákazníkům je poslední dobou příliš běžnou praxí. Často firmy…
Z televize se můžeme přiučit překvapivě konstruktivním a užitečným taktikám pro udržení pozornosti…
Odborníci hovoří o vytváření prezentací, které pobaví a budou motivovat a zároveň upozorňují, že…
Od roku 1964, kdy výzkumník M. S. Scott Morton přišel s termínem podpůrný rozhodovací systém, se…
Sedíte a stále nemůžete najít pohodlnou pozici. Člověk, který hovoří, nedokáže odpoutat vaši…
Jak položit nejvhodnější otázky, chcete-li uzavřít obchod, když je těch chytrých takové množství?…