Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest kroků pro strategický program pro zákazníky

Hon na zákazníky: Vedoucí chtějí, aby největší zákaznici mluvili za jejich společnost při akcích,…

Jak využít konferenci naplno

Obchodní prostředí si žádá občasnou návštěvu konferencí a průmyslových setkání. Tyto události mají…

Sedm marketingových otázek, než necháte teenagera udělat váš web

Podle vyhledavače Google existují čtyři miliardy webových stránek. Téměř na každého člověka na naší…

Když instinkt nestačí

Získávání a uchovávání zákazníků je pro firmy nepřetržitou výzvou. Existuje celá řada možných kroků…

Prodavač perel zjišťuje, že pro úspěch je třeba získat důvěru

Jeremy Sheperd pracoval u aerolinek a jednou koupil vPekingu své přítelkyni za 20 dolarů sadu šperků…

Čekejte nečekané

Katastrofy mohou přijít jako blesk z čistého nebe. Pokud se tedy chystáte na veletrh nebo obchodní…

Bez plánu ani ránu

Myslíte si, že je vaše firma příliš malá na vlastní marketingový plán? Pak se zamyslete ještě…

Paroubkova pohádka

Premiér Jiří Paroubek na žofínském fóru prohlásil, že česká ekonomika by měla po roce 2007 růst…

Jak na trému

Tréma je přirozenou součástí veřejného vystupování. Člověk se jí nemusí nikdy zbavit, může se však…

Výpis 15761584 z celkem 1897