Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Výsledek summitu G8

Vůdčí osobnosti zemí G8 ukončili svůj summit v Gleneagles sérií tiskových prohlášení. Ačkoli…

Pozor, padá značka!

Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout…

Lákadlo jménem Čína

Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných…

Odměňujte stálé zákazníky

Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich pěti tipů. Většina…

Kuřácký zákon

Poslanci schválili další protikuřácký zákon (i když by slovo protikuřácký možná bylo záhodno dát do…

Vůdcovské styly východu a západu

Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí. Profesor Harvard Business School…

Pravidlo č. 1 pro reklamu

Dnešní spotřebitelé jsou tak zavaleni přehnanými sliby a blýskavými kejklemi, že je snad jen jeden…

Proč být jedním z mnoha vystavovatelů?

Počet vystavovatelů na veletrzích stále stoupá, zatímco účastníků ubývá. Šance dostat se do přímého…

Obchodník, nebo robot?

Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní. Opakují naučené věty, které…

Výpis 15851593 z celkem 1897