Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné. Investovali jste do ní mnoho práce…
Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní…
Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou vyžaduje mnoho času,…
Zásadní problém současného přístupu k řízení dodávkových řetězců spočívá v příliš úzkém vymezení. U…
Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda jsou zákazníci opravdu…
Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete…
Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od záhlaví dopisů po webové…
Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít…
Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví…