Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Potvrzeno: Zákazník neví, co chce

Výzkumy zákaznické spokojenosti nehrají v ekonomickém prognózování žádnou roli. K tomuto závěru…

Guy Kawasaki: To nejnutnější, co potřebujete vědět k podnikání

Guy Kawasaki je legendární zakladatel Garage Technology Ventures v Silicon Valley a bývalý duchovní…

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více než čtyřicet let. Mnohým…

Problémy s přesčasy

Pro mnoho podniků jsou mzdy zaměstnanců často nejvýznamnějšími variabilními náklady. Úspěšný růst je…

Tajemství stručné a zábavné prezentace

Všichni jsme se účastnili stovek prezentací. Proč si některé pamatujeme a jiné zmizí, jen co mluvčí…

Devadesátiprocentní ochrana

Když přijde řeč na ochranu intelektuálního majetku (intellectual property IP), mnoho podnikatelů si…

Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Riziko tištěných inzerátů spočívá v jejich podmíněnosti čtenářovou schopností číst. Uslyší čtenář ve…

Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci…

Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už se poprvé potkává s…

Výpis 16391647 z celkem 1897