E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako…
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli bychom si ji uchovat…
Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým zákazníkům. To je…
Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch nabízí možnost zamyslet…
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější inzeráty, vyzkoušeli e-…
Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v němž specifikuje svých 21…
Dne 1. května 2004 vstoupí Česká republika do Evropské unie. Evropská komise právě vydala hodnotící…
Schopnost vytvářet a udržovat strategická partnerství hraje v obchodním světě životně důležitou…
Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je postihuje ještě před…