Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se stát lepším spíkrem

Ve světě obchodu se nevyhneme veřejným vystoupením. Umět se patřičně prezentovat je důležité,…

ISO nekouše a není jen pro továrny

Proč bych se měl zabývat nějakými standardy ISO, když moje firma není výrobní závod? říká si nejeden…

Když se z uživatele stává zákazník

V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel bankovního účtu,…

Heather běží o zákazníka

Mobilní služby by již měly výrazně pomáhat obchodníkům k tomu, co dělají nejlépe prodeji nikoli…

Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit…

Nedělejte to jako GM

Společnost General Motors si zvolila na svých webových stránkách velmi netradiční reklamní kampaň,…

Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky

Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci…

Software vše nepředpoví, rozhodně ne sám

I když vám prodejci i akademická sféra budou tvrdit opak, žádný počítačový systém nemůže sám o sobě…

Komunikační bariéra

Marketingoví pracovníci nemluví stejným jazykem jako pracovníci oddělení informačních technologií.…

Výpis 17741782 z celkem 1897