Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Úvod do řízení vztahů s partnery (PRM)

V současné době se společnosti všemožně snaží zajistit si dobré vztahy se zákazníky. K tomu…

Holá pravda o veřejném vystupování

Značná část lidí, kteří mají možnost zvolit mezi písemnou a mluvenou formou podání určitého sdělení…

Dobré a ještě lepší on-line vztahy se zákazníky

Stejně tak jako e-komerce již dávno není pouhý jednoduchý proces obchodování prostřednictvím…

Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních firem, stejně tak však…

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů.…

Méně znamená více

Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují stylem za málo peněz…

Z EU bude možné vystoupit

Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do tohoto návrhu začlenit i…

Jen počkej, spammere!

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z americké Johns Hopkins…

Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník myslí a jak při svém…

Výpis 17921800 z celkem 1897