PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme…
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum.…
Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch nejvyšších představitelů velkých…
Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…
Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud unmanaged risk (Podvod…
V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…