Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou…
Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a…
Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů.…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde platí, že stagnace poptávky…
Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami globálního rozsahu. Ty jsou…
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory vykazují výrazný rozdíl v…