Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má…
Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze prostřednictvím virtuálního…
Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí zákazníků o značkách, které se…
K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk, televize, Internet, e-mailový…
Přestože situace v telekomunikačním sektoru EU není špatná, brání určité faktory i nadále…
Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…
Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou požádal poradce, aby se…
Začínající hráči na kapitálovém trhu se domnívají, že hlavní zdroj zisku investorů spočívá v nákupu…