Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na nerozhodné zákazníky

Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají všechny důvody k nákupu…

Základem úspěšné prezentace je příprava

Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek přináší několik tipů, které…

Proč obchody selhávají?

Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce selhaly. Vyzvěte je, aby…

Máte žíznivé zákazníky?

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to, můžete dovést koně k vodě,…

Nebojte se požádat o reference

Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat. Šíření ústní reklamy totiž…

Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že ekonomika, demografická…

Kdy přijde další velká věc?

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít uvažovat o tom, jak…

Prodejní realita v ekonomické recesi

V současné době je třeba pracovat na budování vztahů a dalších aktivitách, které povedou k získání…

Jak budovat osobnost firmy?

Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se vytváří na základě vztahu…

Výpis 442450 z celkem 991