Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům nebo pesimistům,…

Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních…

Jak na složité zákazníky

Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s nimi jednat profesionálně.…

Jak si udržet zákazníky

V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné zákazníky. Jak? - Inovujte.…

Klíčem k úspěchu obchodu je obchodník

Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků.…

Není stěžovatel jako stěžovatel

Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je třeba správně řešit,…

Jak získat ztracené zákazníky?

Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické situaci. V první řadě je…

Kde hledat selhání obchodníků

Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani…

Jak na efektivní obchodní prezentaci

Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první…

Výpis 451459 z celkem 991