Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o vaší hodnotě a…

Neprezentujte bez emocí

Největší pravdy bývají jednoduché. Zde je jedna, kterou by měli znát všichni v byznysu: Logika vede…

BMW vyzývá zaměstnance k nákupu svých vozů

Automobilka BMW zvolila netradiční přístup k podpoře prodeje svých vozů. Vyzvala zaměstnance, aby je…

Priorita číslo 1: Udržet si zákazníky

Pro malé firmy je vsoučasné době nejdůležitější, aby si dokázaly udržet stávající zákazníky.…

Využívají vaši obchodníci svůj plný potenciál?

Chcete-li mít kvalitní obchodníky, odpovězte si na následující otázky.- Věnují vaši obchodníci…

Prodej má stále svá pravidla

Žijeme vrychlé době, a tak není divu, že se mnozí obchodníci snaží najít nějaký zázračný lék na…

Základy PR se nemění

Vsoučasné době se hodně mluví o tom, jak sociální média a digitální marketing mění podobu public…

Dejte svým prezentacím lidskou tvář

Výraz lidského obličeje může mít silný vliv. Využijte ten správný při své příští prezentaci, abyste…

Jak překonat očekávání klientů

Při jednání s klienty nemůže nic nahradit kvalitní práci a ochotu spolupracovat. Vdobě zhoršené…

Výpis 469477 z celkem 991