Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Učte se z chyb

Všichni děláme obchodní chyby. Nejdůležitější však je dokázat se z nich poučit a vyvodit důsledky…

Mikeš: Zlatý věk reklamy skončil

Odcházející poradce Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš hovořil pro Hospodářské noviny o…

Tři ingredience přímého mailového kontaktu

Nejlepší metodou pro oslovení velkého publika a shromáždění dat je přímý mailový kontakt Direct…

Někdo nenávidí váš produkt? Gratulujeme!

Dostali jste někdy dopis od někoho, kdo byl dotčen nebo uražen vaším nejnovějším televizním spotem?…

Nové příležitosti v oblasti fotografických služeb

Na rozdíl od běžných 35mm filmových fotoaparátů se digitální přístroje neustále vylepšují a nabízejí…

Frustrující a nedůležité: Tajemné umění pojmenovávání firem a produktů

Jmenujte formu marketingové komunikace, která trvá jen pět vteřin a zároveň je i její nejobtížnější…

Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku

Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé slovo a odstavec a máte…

Tajemství úspěchu obchodních marketingových aktivit

Obchodníci utrácejí značné prostředky za prodejní ukázkové akce. Většina z nich si ale zcela…

Každý něco prodáváme

Marketing býval jednou z mnoha, často spíše opomíjenou, disciplínou, na úrovni jako finance, HR,…

Výpis 730738 z celkem 991