Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Eventy se vyplatí

Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den…

Živé marketingové akce jsou zase ´in´

Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se…

Je čas přestat inzerovat ve Zlatých stránkách?

Většina klientů nachází kontakty na firmy on-line, než aby využívali něco tak archaického jako jsou…

Desatero úspěšných obchodníků

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami.…

Čtyři mýty o marketingu profesionálních poskytovatelů služeb

Již desítky let jsou poskytovatelé profesionálních služeb (konzultanti, účetní, právníci, aj.),…

Šli byste do toho? Aneb jak se dá také podnikat

AmeričankaMichelleBliss (50) pracuje jako zástupce vedoucích B & B (bed and breakfast =…

Příliš kreativity škodí

Marketing v současné době nepotřebuje více kreativity, ale naopak méně. Je přeplněný složitostmi a…

Jak vytvářet silnější nabídky

Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují…

Tři způsoby jak uvést písemnou nabídku

Váš potenciální zákazník otevře obálku, jedna ruka vytáhne obsah, druhá položí obálku stranou. Dopis…

Výpis 748756 z celkem 991