Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Na co ještě čekáte?

Komunikace v reálném čase umožňuje společnostem provádět zcela nové operace, nikoli pouze jak se…

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v byznysu nejefektivněji…

Efektivnější e-mail

Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři navíc často spoléhají na…

Velké malé portály

Portály se stávají stále modernější metodou automatizace komunikace se zákazníky, zaměstnanci a…

Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost vlastní uživatelské úpravy…

Podnikové intranety vstávají z mrtvých

Manažeři, kteří podlehli počátečnímu nadšení a implementovali intranet jaksi naslepo, mohou být po…

Jen počkej, spammere!

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z americké Johns Hopkins…

Jak zvyšovat výkonnost zaměstnanců pomocí softwaru

Ekonomika zaměstnavatelům moc nepřeje, a proto musí některé firmy v zájmu úspory nákladů zvládat…

Outsourcing - výhody a nevýhody

Módní slovo outsourcing neznamená žádnou novinku nejen v podnikání, ale ani v informačních…

Výpis 14771485 z celkem 1776