Vedoucí pracovníci a podnikatelé nemají čas. Mnozí z nich již přistoupili k implementaci…
Agentura Digimark provedla v závěru roku 2002 marketingovou studii s názvem Internet v českých…
Hovoří-li se dnes na firemní půdě o bezpečnosti počítačových systémů, největší pozornost je…
V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění…
Naši dědečkové odmítali televizi. Vyvolávala v nich pocit hlučného prostředku pro lidi s minimálním…
Od doby, kdy se Internet stal součástí pracovišť se zaměstnavatelé obávají, zda nedopadnou tak, že…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…
Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si rovnou zakládá internetový…
Co může být ještě horší než klasický spam? Nepochybně spam, který si z lidí dělá krutou legraci,…