Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet. Jinými slovy obsah, který váš…
Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé…
Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci…
Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno…
Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny, elektroniku, oblečení, nábytek, ale…
V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze provádět jak online, tak v…
Personalizovaná zákaznická zkušenost, to je budoucnost. Maloobchodníci musejí umět propojit fyzické…
Sdělení uvedená na obalech potravin nás ovlivňují. Kdo by si nechtěl koupit přírodní produkt, který…
V předchozím článku jsme viděli, že digitalizace dost zásadně ovlivní i zákaznickou cestu lidí,…