Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Spotřebitelé nerozumějí svým telefonům a prodejcům a vývojářům je to jedno

Smartphony a mobilní aplikace jsou stále sofistikovanější, ale také složitější. Bohužel o nich často…

Průzkum: Zvyšovat mzdy letos plánuje 82 % českých firem

Udržet si kvalitní pracovníky považuje v roce 2017 za prioritu devět z deseti českých top manažerek…

5 tipů, jak si udržet kvalitní zaměstnance

Fluktuace zaměstnanců je jedním z největších problémů, jimž musejí čelit malé a střední podniky.…

Vedeme tým na dálku: Leden je měsíc pro sebereflexi

Začátek nového roku je vhodný čas, abyste si popřemýšleli o stylu, jakým vedete svůj vzdálený tým.…

Tvorba grafů v Microsoft Excel

Hodnoty v tabulce je možné znázornit také pomocí grafu. Excel nabízí různé typy grafů, které…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý…

Francouzi získali právo na nerušené volno

Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-mailu, což však vede ke…

Strhněte zdi mezi průmyslovými odvětvími

Brzy již nebude snadné rozeznat, kde jsou hranice mezi jednotlivými průmyslovými sektory. Ve světě,…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné:…

Výpis 469477 z celkem 1773