Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý…

Francouzi získali právo na nerušené volno

Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-mailu, což však vede ke…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné:…

Strhněte zdi mezi průmyslovými odvětvími

Brzy již nebude snadné rozeznat, kde jsou hranice mezi jednotlivými průmyslovými sektory. Ve světě,…

Nejčtenější články na Management News v roce 2016

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci, obchodní strategie, rozvoj týmů…

Jak lépe prosadit váš obsah a značku na síti LinkedIn

Sociální síť LinkedIn spojuje více 467 milionů uživatelů z celého světa. I když zůstaneme pouze v …

Firmy a sociální sítě v roce 2017 (2/2)

V první části článku jsme se seznámili se třemi zásadními trendy, které by neměly uniknout žádné…

Nové poznatky o předpovídání socioekonomického pokroku (2/2)

V minulém článku jsme se dozvěděli, že úroveň chudoby funguje jako relevantní faktor pro předpověď…

Seskupení řádků a sloupců v Microsoft Excel

Údaje v dlouhé tabulce jsou často rozděleny do více úrovní. Pro lepší přehled je možné řádky nebo…

Výpis 478486 z celkem 1777