Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co je zárukou výkonu při testování uchazečů?

Ať už vaše firma využívá pohovor nebo psaný test, oba mají stejný cíl: separovat vhodné uchazeče od…

Pozor na základní chyby při náboru

Je to nepříjemný pocit, když si uvědomíte, že nově přijatý zaměstnanec není takový, jak jste…

Průměrný Řek mění práci po třinácti letech, Američan po čtyřech

Britové a Irové jsou nejméně loajální zaměstnanci v Evropě. Práci mění v průměru každých osm let.…

15 důvodů, proč přijímat zaměstnance se zkušenostmi z armády

Firmy, které hledají různorodou pracovní sílu a zároveň dobré týmové hráče, by se měly poohlédnout…

Požadavky na asistentky se různí

Asistentské pozice jsou pro schopné organizátory odrazovým můstkem k manažerským místům. Sekretářky…

Tipy pro uspokojivější náborový proces

Zde je několik myšlenek, které mohou pomoci náborovým manažerům vyhledat nejlepší talent.Počítejte s…

Byli byste blázni, kdybyste je přijali

Řada uchazečů o zaměstnání dělá při psaní životopis zásadní chyby. Firmy je pak odmítají například…

Protinabídky - kdy mají smysl?

Udržení zaměstnanců je v současné době jedním z největších strašáků manažerů lidských zdrojů. Myslí…

Ze zaměstnání odcházejte se ctí

Ať už jste se pro odchod ze zaměstnání rozhodli sami nebo jste byli propuštění, odcházet ze…

Výpis 19541962 z celkem 2886