Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 kroky k zaměstnavatelské značce, která osloví

Firmy umějí velmi dobře vysvětlovat, co dělají. Horší už je to však, když mají vysvětlit, proč a jak…

Zapamatujte si: Nábor nikdy nekončí

Skvělé firmy nepotřebují vyvíjet žádné zvláštní iniciativy v oblasti náboru, protože si je ti…

Jak se hledají marketéři pro pivovar

Minulý týden jsme psali o aktuální náborové kampani společnosti Heineken, která probíhá na…

Náborová kampaň s vysokým potenciálem

Profesionálně odvedená práce na úrovni špičkové spotřebitelské reklamy. Tak jsou opakovaně hodnoceny…

3 možnosti, jak začít s náborem na Facebooku

Facebook má v současné době více než 1,6 miliardy uživatelů. Profil na této sociální síti mají i…

Diversity management jako konkurenční výhoda

Diversity management je v dnešní době neodmyslitelnou součástí strategie řízení lidských zdrojů.…

Poptávka po zaměstnancích v ČR výrazně převyšuje nabídku

Čeští zaměstnavatelé nadále pokračují v optimismu, přestože před sebou mají nejslabší období roku na…

Projekt WAIT-IN pomůže končícím zaměstnancům znovu rychle najít práci

Jedinečný systém řešící outplacement umožňuje zajistit nové zaměstnání ještě před skončením…

Jak ztratit uchazeče o práci za 10 vteřin

Josef Kadlec, první certifikovaný LinkedIn profesionál ve střední a východní Evropě, autor knihy…

Výpis 730738 z celkem 2886