Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Desatero propojení náborových cílů s firemními

Každý manažer náboru by měl usilovat o to, aby jej vedení firmy vnímalo jako odborníka, který…

5 kroků k lepší komunikaci s pasivními uchazeči na sociálních sítích

Náboráři si většinou uvědomují, jaký potenciál skrývají pasivní uchazeči o práci, často však nevědí,…

ŠAMPIÓNI versus ZTROSKOTANCI - Jak poznat toho pravého uchazeče

„Nechoďte do postele s nikým, kdo má víc problémů než vy.” To je podle mého dobrá rada pro přijímání…

Lžete uchazečům o práci?

Uchazeči o práci nejsou jediní, kdo v rámci náborového procesu přikrášluje realitu ve svůj prospěch…

Virtuální náboráři přicházejí. Nahradí vás?

Ve Velké Británii byla spuštěna online platforma pro nábor zaměstnanců prostřednictvím virtuálních…

Jak zlepšit proces náboru pomocí doporučení a sociálních médií

Při náboru nových pracovníků dnes firmy hodně spoléhají na pomoc svých stávajících zaměstnanců. Je…

Jak se pozná dobrá pracovní agentura?

Práce se zaměstnavateli a potenciálními zaměstnanci na nastavení jejich očekávání, pochopení jejich…

5 náborových kritérií společnosti Google

Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v náboru zaměstnanců pro jednu z…

Jak předejít přijetí špatných zaměstnanců

Pravděpodobně jste to již zažili. Přijali jste zaměstnance, který se zdál být ideální, ale brzy se…

Výpis 721729 z celkem 1496