Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se změní nábor do deseti let?

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na…

Přínosy a úskalí pravidelného hodnocení zaměstnanců

Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou.…

Studie: Ženy, muži a pracovní podmínky v Evropě

Přístup na trh práce, struktura pracovních míst a související pracovní podmínky. To jsou základní…

Průměrné mzdy v Česku - 3. čtvrtletí 2013

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním hospodářství a v…

Proč odcházejí zaměstnanci call center?

Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…

Konference přinesla případové studie na téma zákaznické orientace uvnitř firmy i navenek

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl podtitul nedávného diskusně-…

Tipy na smysluplné dárky pro zaměstnance

Blíží se konec roku a s ním i tradiční otázka, co dát letos zaměstnancům pod stromeček. Pravda je…

Překážky v náboru obchodníků

Ať už je situace na trhu práce jakkoli nepříznivá, obchodníci stále patří mezi nejhledanější…

Ajťáci v ČR: Statistický profil

Počet IT odborníků v České republice rychle stoupá. Konstatuje to Český statistický úřad, podle…

Výpis 496504 z celkem 1272