Tam, kde nám chybějí informace nebo vlastní zkušenosti, se obvykle rádi spolehneme na úsudek třetích…
Podle nejnovější studie platí nejlépe prosperující firmy světa o 5 % méně, než je průměr a namísto…
Zásadní úkol pro manažery představuje efektivní a pravidelné poskytování zpětné vazby zaměstnancům.…
Slovo kritika vzbuzuje negativní asociace, přesto není kritika jako kritika. Konstruktivní kritika…
Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní způsoby měření výkonu.…
Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl služby v oblasti…
Všechny firmy se potýkají s otázkou morálky svých zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody nízké morálky…
Možná si do dneška pamatujete na učitele, profesora, nepřítele nebo kohokoli, kdo vás urazil,…
To, jak lidé reagují na neúspěch může odhalit více, než jejich reakce na úspěch. Podle odborníků…