Dobří komunikátoři dokáží inspirovat druhé, přesvědčit je, aby jednali v nejlepším zájmu týmu nebo…
Firemní periodika, ať už v tištěné nebo elektronické podobě, nemají jen informační charakter.…
Vyprávění příběhů představuje silný nástroj pro řízení v období změn a nejistoty. Nevíte, jak je…
Špatní šéfové patří mezi největší překážky firem v otázce udržení zaměstnanců. Problém navíc bývá o…
V práci se může stát, že si nevědomky vytváříme nepřátele mezi spolupracovníky. Jak se tomu vyhnout?…
Téměř každou firmou se bez ohledu na její velikost šíří fámy o propouštění, povyšování, škrtech nebo…
Seznámení s komunikačními styly zaměstnanců je velmi důležité pro úspěšnou týmovou práci.…
Komunikace se zaměstnanci v obtížných dobách, jako je ta současná, přináší specifické výzvy. Zejména…
Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž bychom přitom ubližovali…