Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyvarujte se šesti základních komunikačních chyb

Dobří komunikátoři dokáží inspirovat druhé, přesvědčit je, aby jednali v nejlepším zájmu týmu nebo…

Firemní časopisy podporují komunikaci se zaměstnanci i zákazníky

Firemní periodika, ať už v tištěné nebo elektronické podobě, nemají jen informační charakter.…

Čelíte změnám? Staňte se vypravěčem

Vyprávění příběhů představuje silný nástroj pro řízení v období změn a nejistoty. Nevíte, jak je…

Jste špatní šéfové?

Špatní šéfové patří mezi největší překážky firem v otázce udržení zaměstnanců. Problém navíc bývá o…

Jak si neudělat nepřátele na pracovišti

V práci se může stát, že si nevědomky vytváříme nepřátele mezi spolupracovníky. Jak se tomu vyhnout?…

Anatomie fámy

Téměř každou firmou se bez ohledu na její velikost šíří fámy o propouštění, povyšování, škrtech nebo…

Ne všichni zaměstnanci komunikují stejně

Seznámení s komunikačními styly zaměstnanců je velmi důležité pro úspěšnou týmovou práci.…

Složitá doba si žádá komunikaci

Komunikace se zaměstnanci v obtížných dobách, jako je ta současná, přináší specifické výzvy. Zejména…

Jste dostatečně asertivní?

Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž bychom přitom ubližovali…

Výpis 307315 z celkem 794