Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž bychom přitom ubližovali…
Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým…
Konflikty na pracovištích jsou poměrně běžnou záležitostí. Mohou být i produktivní, v případě že je…
Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá zpráva však je, že…
Reklamní agentura Onebestway z britského Newcastlu přišla s neotřelým nápadem, jak odstranit…
Pokud chcete vědět, co si vaši lidé myslí, neměli byste se spoléhat na informace z doslechu. Sami se…
Lidem nevadí změny, pouze nechtějí, aby se je snažili měnit jiní. Manažeři by se proto neměli ptát,…
Ať už budete vystupovat před jedním nebo více posluchači, HR má vždy své specifické sdělení. Při…
Je empatie na pracovišti silnou stránkou, nebo vás dělá nerozhodnými a slabšími? Má své klady i…