Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Řízení vztahů se zaměstnanci chce klid a znalosti

Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým…

Manažer musí umět řešit konflikty

Konflikty na pracovištích jsou poměrně běžnou záležitostí. Mohou být i produktivní, v případě že je…

10 důvodů proč nenasloucháme

Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá zpráva však je, že…

Nahý pátek: HR, nebo PR?

Reklamní agentura Onebestway z britského Newcastlu přišla s neotřelým nápadem, jak odstranit…

Víte, co si zaměstnanci myslí?

Pokud chcete vědět, co si vaši lidé myslí, neměli byste se spoléhat na informace z doslechu. Sami se…

Pomozte zaměstnancům ke změně

Lidem nevadí změny, pouze nechtějí, aby se je snažili měnit jiní. Manažeři by se proto neměli ptát,…

Deset chyb HR prezentací

Ať už budete vystupovat před jedním nebo více posluchači, HR má vždy své specifické sdělení. Při…

Pomáhá vám empatie v kariéře?

Je empatie na pracovišti silnou stránkou, nebo vás dělá nerozhodnými a slabšími? Má své klady i…

Vede krize k nárůstu šikany?

Mobbingem rozumíme všechny formy společenské šikany spolupracovníka, které mohou negativně ovlivnit…

Výpis 316324 z celkem 794