Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nejlepší zaměstnanec, ale nejhorší člověk

Představte si, že máte vtýmu velmi výkonného pracovníka, který je pro vás nepostradatelný, protože…

Zlepšete své komunikační dovednosti

Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek pro výměnu myšlenek, učení…

Nejčastější prohřešky špatných posluchačů

Vobchodních vztazích běžně dochází ktomu, že lidé nedostatečně poslouchají ostatní. Někdy se…

Konflikty vyžadují strategii

Konflikty na pracovišti poškozují pracovní prostředí a znesnadňují výkon práce. Mohou vést i kúrazům…

Umění konstruktivní zpětné vazby

Důležitým, ale často opomíjeným aspektem (nejen) manažerské práce je poskytování zpětné vazby.…

Nenechte se vytočit

Téměř na každém pracovišti se najdou nepříjemní kolegové, kteří si zvás dělají nevhodnou legraci…

Slušnost v práci by měla být samozřejmostí

Řada našich každodenních interakcí je matoucí. Často si říkáme, zda jsou lidé vědomě hrubí, nebo si…

Vědí zaměstnanci, co od nich očekáváte?

Noví i stávající zaměstnanci potřebují vědět, co se od nich očekává, aby mohli svou práci dělat…

Nepropadejte pesimismu

Každá firma má někdy problémy. Úkolem vůdců je pak usnadňovat situaci lidem okolo a budovat důvěru…

Výpis 343351 z celkem 795