Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských států. Obracejí se…
Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich evropské protějšky. Jejich…
Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit problémy s nespokojenými…
Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou příležitost k růstu a…
Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově příchozím se nemusí dostat…
Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti psychologie. Ty pomáhají…
Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o celosvětovém stavu…
Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři zákaznických středisek…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů kontaktních center v USA a…