Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Evropa se otevírá offshoringu

Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských států. Obracejí se…

Americké firmy narážejí na jazykovou bariéru

Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich evropské protějšky. Jejich…

Obtěžují vás zákazníci? Zrušte jim smlouvy

Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit problémy s nespokojenými…

Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou příležitost k růstu a…

Fluktuace v zákaznických střediscích

Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově příchozím se nemusí dostat…

Psychologie proniká do marketingu

Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti psychologie. Ty pomáhají…

Globální zpráva o zákaznických střediscích

Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o celosvětovém stavu…

Čtyři výhody homeshoringu

Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři zákaznických středisek…

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů kontaktních center v USA a…

Výpis 460468 z celkem 564